Zadávací dokumentace KI_VŘ 02
Technická specifikace VŘ KI02
Zjednodušená studie AKU KIMM Invest
Odkaz na veřejnou zakázku
Zadávací dokumentace na výběr dodavatele
Dodávka měřící technologie dle zadávací dokumentace
- Dodávka akumulačního systému 600 KW/KWH
- Identifikace zadavatele
- Název zadavatele, adresa sídla, IČO, osoba zastupující zadavatele, kontakt
- Obchodní jméno: KIMM Invest s.r.o.
- Právní forma: Společnost s ručením omezeným
- Vedená u Městského soudu v Praze, spisová značka C 82072
- Sídlo společnosti: Pekařská 601/8, Jinonice, 155 00 Praha 5
- IČ: 26436515
- DIČ: CZ26436515
- Osoba zastupující zadavatele: Radek Vaníček
- Email: vanicek@kimm-invest.cz
- Mobil: +420 602 189 618
- Telefon: +420 325 545 303
- http://www.kimm-invest.cz/
- Přesné vymezení předmětu plnění a požadavků zadavatele
- Specifikace požadované dodávky zboží
Dodávka akumulačního systému 600 KW/KWH včetně instalace a řídícího systému do Technologického parku Hořátev
- Technická specifikace jednotlivých komponent
Příloha č. 1: Technická specifikace dodávky VŘ KI02
Příloha č. 2: Zjednodušená studie AKU KIMM Invest
- Předpokládaná hodnota zakázky
- Předpokládaná celková cena předmětu plnění je 8 948 tis. Kč s DPH a 7 395 tis. Kč bez DPH.
- Lhůta a místo pro předkládání nabídky
- Podání nabídek přes datovou schránku KIMM Invest s.r.o, ID dp3qudy od 9:00 hod. dne 23.1. 2021.
- Ukončení předkládání: do 12:00 hod. dne 23.2. 2021
- Vyhodnocení nabídek proběhne v sídle společnosti KIMM Invest s.r.o. do 1 týdne od ukončení předkládání, tj. do 2.3. 2021.
- Místo plnění zakázky
- Technologický park Hořátev 104, 289 12 Sadská
- Podmínky vydávání zadávací dokumentace
- Zadávací dokumentace bude předána uchazečům elektronicky v místě sídla zadavatele služby nebo zaslána elektronickou poštou. Zadávací dokumentace je přístupna v souladu s pravidly pro výběr dodavatelů na profilu zadavatele.
- S jednotlivými účastníky výběrového řízení bude dohodnut konzultační termín na vysvětlení rozsahu a funkcí systému. Bude upřesněn při vyzvednutí zadávací dokumentace.
- Předpokládaný termín plnění
- Datum předpokládaného plnění zakázky.
- Stanovení data plnění do 15.6. 2021
- Prokázání kvalifikačních předpokladů
- Profesní předpoklady doložením prosté kopie výpisu z Obchodního rejstříku, Živnostenského rejstříku
- Potřebná kvalifikace a oprávnění dle živnostenského zákona
- Technické předpoklady:
- Vyjadřují schopnost dodavatele plnit danou zakázku a budou ověřeny na základě seznamu referenčních zakázek – prokazuje se doložením referenčních zakázek s odkazem na kontaktní osobu pro ověření rozsahu a kvality dodávky
- Minimální úroveň jsou 2 reference obdobného rozsahu
- Požadavek na poskytnutí služby jako celku, nabídku nelze dělit na dílčí plnění různých poskytovatelů vůči poptávce zadavatele.
- Obsah nabídky
- Členění nabídky
- Nabídka na dodávku díla
- Krycí list obsahující identifikační údaje uchazeče
- Jednoznačné identifikační údaje předkladatele služby
- Nabídková cena a další hodnocené parametry nabídky
- Komplexní nabídková cena za specifikaci díla
- Závazek dodavatele na poskytnutí záruky. Záruka zahrnuje dodaný hardware, zaškolení obsluhy, zajištění údržby a provozu včetně aktualizací
- Návrh Smlouvy o údržbě a zajištění provozuschopnosti po ukončení záruční doby
- Kontaktní osoby
- Jméno příjmení, telefon, email, fax
- Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu 8, včetně referencí
- Návrh smlouvy
- Vlastní návrh smlouvy s předmětem plnění, podmínek a sankcí
- Způsob zpracování nabídky
- Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
- Nabídku je potřeba předat v listinné nebo elektronické podobě s označením podání nabídky pro výběrové řízení na dodavatele služeb pro vymezené oblasti LDS
- Uvést stanovení celkové nabídkové ceny a tam, kde je to relevantní, i dílčích nabídkových cen
- Uchazeč, který je plátcem DPH, uvede výši nabídkové ceny bez i včetně daně z přidané hodnoty; uchazeč, který je neplátcem DPH, uvede celkovou nabídkovou cenu.
- Hodnocení nabídek
- Hodnocení nabídek bude provedeno, při současném zachování zásad účelovosti, efektivnosti a hospodárnosti vynakládaných peněžních prostředků, výhradně na základě základních hodnotících kritérií, tj. podle ekonomické výhodnosti nabídky
- Základní hodnotící kritérium včetně dílčích hodnotících kritérií a jejich vah je uvedeno ve výzvě o zahájení zadávacího řízení. Zadavatel zvolil dílčí hodnotící kritéria s ohledem na druh a složitost veřejné zakázky.
- Kritéria ekonomické výhodnosti nabídky jsou stanovena tak, aby vyjadřovala vztah užitné hodnoty a ceny. Dílčí hodnotící kritéria se vztahují k nabízenému plnění veřejné zakázky, respektují přiměřenost nabídky ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a jejich ekonomické povahy.
- Organizátor veřejné zakázky stanovil váhu dílčích kritérií, kterou vyjádřil v procentech.
- Vítězem výběrového řízení je uchazeč s nejvyšším získaným počtem bodů.
Stanovená kritéria pro hodnocení nabídky:
- celková nabídková cena
- technická úroveň nabízeného plnění hodnocená jako shoda obsahu nabídky s „Požadavky zadavatele“
- cena údržby a cena úprav systému po ukončení záruky včetně úprav softwaru dle požadavků zadavatele
- termín dodání, zprovoznění a předání systému
Stanovení váhy jednotlivých kritérií:
váha celkové nabídkové ceny | 50 % |
váha technické úrovně nabízeného plnění hodnocená jako shoda obsahu nabídky s „Požadavky zadavatele“ | 30 % |
váha ceny údržby a úprav systému po ukončení záruky včetně úprav softwaru dle požadavků | 10 % |
váha termín dodání, zprovoznění a předání systému | 10 % |
Způsob vyhodnocení jednotlivých kritérií:
celková nabídková cena
- 100 x (nejvýhodnější nabídka/hodnocená nabídka) x váha vyjádřená desetinným číslem (0,5)
technická úroveň nabízeného plnění hodnocená jako shoda obsahu nabídky s „Požadavky zadavatele“
- 100 x (největší shoda / shoda hodnocené nabídky) x váha vyjádřená desetinným číslem (0,3)
hodinová cena údržby systému po ukončení záruky včetně úprav softwaru dle požadavků OTE
- 100 x (největší shoda / shoda hodnocené nabídky) x váha vyjádřená desetinným číslem (0,10)
termín dodání, zprovoznění a předání systému
- 100 x (nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) x váha vyjádřená desetinným číslem (0,10)
- Ostatní podmínky
- Pokud bude uchazeč požadovat od Zadavatele zaplacení zálohy související s dodáním díla, je povinnou součástí návrhu smlouvy v Nabídce závazek uchazeče předložit Zadavateli bankovní záruku za zálohovou platbu. Text budoucí záruky bude přílohou návrhu smlouvy. Tato bankovní záruka musí být vystavena na stejnou částku jako má být částka zálohové platby. Platnost této bankovní záruky musí být minimálně do data předpokládaného plnění zakázky. Na nabídky, které nesplní tuto podmínku, nebude reflektováno.
- Povinnou součástí návrhu smlouvy v Nabídce je závazek uchazeče předložit Zadavateli neodvolatelnou, bezpodmínečnou bankovní záruku za jakost díla. Text budoucí záruky bude přílohou návrhu smlouvy. Tato bankovní záruka musí být vystavena minimálně na částku ve výši 20% celkové ceny díla bez DPH. Na nabídky, které nesplní tuto podmínku, nebude reflektováno.
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení do uzavření smlouvy.
- Námitky lze uplatnit ve lhůtě 15 kalendářních dnů od data vyhlášení výsledků výběrového řízení.
- Případné námitky budou vypořádány ve lhůtě 15 pracovních dnů od data doručení námitky.
- Vybraný dodavatel má povinnost spolupráce při výkonu finanční kontroly
KIMM Invest s.r.o.
Pekařská 601/8, Jinonice, 155 00 Praha 5
IČ: 26436515
DIČ: CZ26436515